تبلیغات ویدیویی و اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات ویدیویی

طبق آمار، از ابتدای سال ۲۰۱۸ ، نقطه آغاز ۶۳ درصد از کسب‌ و کارها، همراه با تبلیغات ویدیویی بوده است؛ و اکنون ۸۲ درصد از آن‌ ها این نوع از تبلیغات آنلاین را بخش مهمی از استراتژی خود می دانند. شیوه‌ای که امروزه در حال پیشرفت است و زودتر از آنچه گمان می بریم مدارج ترقی را در بستر بازار و کسب و کار خواهد پیمود؛ هرچند امکان نگاه های تردیدآمیز نسبت به این گونه‌ از تبلیغات آنلاین وجود دارد: که آیا واقعاً این رسانه ارزش استفاده برای کسب و کار را دارد؟ آیا منابع کافی برای ساخت و استفاده از تبلیغات ویدیویی وجود دارد؟ … پاسخ بسیار ساده است: بلی … ارزش آن را دارد؛ نه تنها به این دلیل که خیلی ها از آن استفاده می کنند؛ بلکه از این جهت که خود یکی از تطبیق پذیرترین و سودآورترین ابزارهای موجود در فضای دیجیتال مارکتینگ است. علاوه بر آن یکی از مطمئن ­ترین رسانه هایی است که می تواند در فضای  تبلیغات آنلاین  بازگشت سرمایه صاحبان تبلیغ را تضمین نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.